Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Den lilla katten Lila!

,.l Detta skrev hon precis ;)
Jaha då var man med kattunge igen då :) Hon kom fram till mig när vi var på kurs idag och sa "hej jag är din katt, den som du gått och väntat på ett tag nu" Om man tror på tecken och tar dom till sig kan det inte bli tydligare än det var i det här fallet..

Igår var jag och Lisa och handlade mat, en bit in i butiken hittade Lisa några handdukar som hon tyckte om. Det fanns 2 färger, lila och rosa..hon stod och funderade en stund på vad hon skulle välja för färg, efter en stund frågade hon mig och jag svarade lila är ju fint. Sagt och gjort Lisa köpte 2 lila.

Så nu till dagen med stort D! När kursen var slut sökte vi upp kattens ägarinna för att höra om jag kunde få ta hem henne. Hon sa då att den mindre av dom 2 ville hon ha kvar men den jag ville ha kunde jag ta. När hon sedan berättade att en vännina till henne hade döpt katterna till lila och rosa och den katt som kommit till mig var katten lila dog man ju lite inombords..

Här har ni ett par bilder Lisa tagit av skönheten








Foto:Lisa

/David


4 Kommentarer
Leni

Oj såååå fiiiin hon är lilla Lila.....

Jag förstår dig helt David.

Grattis till tillökningen!!!

Kramar till hela er stora familj

Leni

2010-08-04 @ 10:14:12
DavidLisa

Leni:Ja jag är riktigt kär redan ;)

2010-08-05 @ 00:07:21
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
Simon

Det är ju Nisse! :D Är ni hemma idag så kommer jag jättegärna och gosar med lil(l)a Nisse.

2010-08-05 @ 12:07:30
DavidLisa

Simon; Du är alltid välkommen att hälsa på!

2010-08-05 @ 12:14:01
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑