Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Hej på er!

Det är jag som är LILA! Jag har nu bott i mitt nya hem i en natt. Det har gått mycket bra. Här bor även en större katt och två andra filurer som jag inte riktigt vet vad dom är. Dom påminner om hundarn i mitt förra hem men dom här är ju så små! Den en av dom, den svarte, verkar vara vädligt glad över att jag kommit hit. Det märker jag eftersom den vill slicka mig i öronen hela tiden och iblad är den lite väl framfusig och då blir jag lite rädd. Annars har jag inte mycket att klaga på. Människorna här tar mig i försvar och dom vill gärna gosa precis som jag.

Nä, nu ska jag gå o kela lite med husse o matte för jag vet att det är viktigt att ge ett bra första intryck!
Vi ses senare.

Mjau/ Lila♥


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑