Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Jag idag



Jag tycker att det är skitsvårt att se naturlig ut på bild. Jag tror jag får lyssna på David som har sina knep för att se oberörd ut! Så här ser jag hur som helst ut idag.
Nu ska vi iväg och köpa hundmat, människomat och en hammare.
Ha en bra dag, vi ses senare!

 

/Lisa


2 Kommentarer
alfredo

Natur-likt eller inte ser du ut väldigt finn ändå!

2010-08-02 @ 16:29:20
DavidLisa

Alfredo: Tack =)

2010-08-03 @ 06:14:33
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑