Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Kvällsbestyr

Jag har just badat/duschat med Billie och Vilja och som vanligt blir dom alldeles knäppa när dom är blöta och springer runt  runt som galningar (mest Billie). David fortsätter att stansa men han ska strax ge sig för idag då det börjar bli mörkt (dåligt ljus) och vi inte vill inte stör grannarna allt för mycket.

Vi ska snart åka iväg till min lägenhet i stan och hämta mitt köksbord som vi ska ha smyckena på när det är marknadsdags. Ska bli spännande att se, om hon som hyrt längenheten av mig, har städat ordentligt!=)


Vi för ungefär ett år sedan.

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑