Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Tillbaka till skolbänken


Jag och Vilja har sovit i min lägenhet i natt eftersom skolan börjar idag. Ser fram emot att träffa alla igen.

Vilja tycker om att ligga och dra sig läääänge på morgonen och går bara upp när jag säger åt henne att vi ska gå ut..om ens det!




/Lisa

2 Kommentarer
Chatarina

mmmmmmm, det ser väldigt mysigt ut. Vi är nog många som önskar ha möjligheten att ligga länge eller längre. Freija är likadan...och hon har börjat gå isäng redan kl 20 på kvällarna...en riktig sömntuta

2010-09-01 @ 20:44:26
David&Lisa

Chatarina: Ja ibland önskar man nästan att man vore hund! =)

Kram!

2010-09-05 @ 20:37:59
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑