Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Tjejkväll

Ikväll bjöds det på ost och vin hos min kompis Regina. 7 tjejer och 3 hundar. Vilja tyckte att det var toppen att leka med Dansk/Svenska gårdshundarna Tyra och Divah. Divah, Reginas hund, har Vilja känt i hela sitt liv och så fort jag nämner hennes namn så blir Vilja överlycklig!=) Divah följde faktiskt med då vi för drygt två år sedan åkte till Borlänge och hämtade hem lilla Vilja. Sedan dess har dom varit bästa vänner!


Vilja♥Divah

Första gången jag träffade Vilja!♥
 
Divah och Regina i min lägenhet för två år sedan.

PS! Sålde tre armband ikväll. Kul! =)

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑