Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vi är taggade!

Vi är troligtvis inte så omtyckta i hyreshuset...vi håller på att stämpla våra silvertags och det låter en del =).

Det är ganska mycket (ROLIGT) som händer för oss just nu..vi ska vara med på två stora marknader, vi har planer på att skriva en barnbok, vi har bloggen =), hemsidan för våra smycken osv...Det känns helt enkelt som att mycket går vår väg och det är vi otroligt tacksamma för! För min del (Lisa) så gäller det att behålla lugnet och inte bli stressad över allt skojigt som händer. När jag blir stressad så försvinner kreativiteten och lusten att skapa och det är ju dumt när det är det roligaste jag vet!!!!




Bild på Davids silverbuddah och Åsas (Davids bortgågna moster) jesusikon.

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑