Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



1:a december

Jippi, jag tycker att det är roligt att det äntligen blivit december för jag tror att det kommer att bli en trevlig månad =). Idag har jag varit en sväng på stan och köpt lite julklappar och presentsnören. Tyvärr var två saker som jag tänkte köpa slut så jag får leta vidare på Marieberg, som är ett stort köpcentrum här i Örebro. När jag kom hem förvandlades lägenheten till en liten tomteverkstad med papper och snören över allt. Nu är paketen inslagna och jag är också färdig med pluggandet för idag, skönt!

Vilja har hittat sig en ny favoritplats här i lägenheten:


I IKEA-kassen med nytvättade kläder är det tydligen gott att vara!

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑