Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Frukost

Imorse väckte Vilja mig vid 5-tiden och behövde gå ut. Inte så konstigt då hon hällde i sig vatten just innan vi skulle sova och sedan gick upp någon timme efter det och drack ännu mer! Det är som att hon ibland glömmer att drick under dagen och kommer på det i sömnen. Tur att det händer så sällan att hon vill ut på natten!

Nu har jag precis ätit frukost och ska ge mig iväg ut en sväng på lite uppdrag.


Dagens frukost; Fil med frön, pumpakärnor och torkade Gojibär. Sen stekte jag också två sojakorvar =). Känner att jag behöver äta en ordentlig frukost eftersom jag tränar ganska mycket styrketräning nu!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑