Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Gott nytt år önskar Billie!


Hej, jag heter Billie Jean,
jag är både liten, söt och fin.
Idag har jag fått mitt årliga bad,
så nu är jag ren längs min ryggrad.
För idag är det ju faktiskt nyårsafton,
vilket är roligare än julafton.
Ikväll ska jag dansar som en ballerina,
för jag kan stå på mina bakben som är raka och fina.
Vilja är inte lika bra på att dansa som jag,
så hon borde öva varje dag.
Hon är ju till hälften Jack Russel,
så hon ser mer ut som ett trassel.
Nä, nu är det dags att öva på min dans,
så att matte och husse blir imponerade av min svans!


Gott Nytt År!

/Billie


2 Kommentarer
Anonym

Billie gör sig bra på vers;)



Gott Nytt År till Er Alla!

2010-12-31 @ 15:33:02
Inger

Vill gärna se dansen..

God fortsättning till er alla

Kramar från Inger

2011-01-01 @ 10:43:37


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑