Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Hemmavid

Jag och Vilja kom till Örebro i Tisdags eftermiddag och sedan dess har jag suttit och svettats med c-uppsatsen som blev färdig och lämnades in igår. Väldigt skönt att ha det gjort innan det nya året! Det ska jag fira med att åka och köpa en ny bärbar dator då min nuvarande med nöd och näppe överlevt uppsatsskrivandet =).  

Igår fick Billie följa med mig och Vilja hem. Vi har ju saknat "det svarta lilla yrvädret" medan vi var uppe i Umeå. Nu ligger dom båda nergosade i den nya mysiga filten som jag fick av Davids pappa och styvmamma.



/Lisa

2 Kommentarer
Chatarina

Myyysigt ser det ut! Vi får nog köpa en till så att du också får mysa Lisa.....och kanske ytterligare en till ....till David.

Vi önskar er en härligt trevlig Nyårsafton och önskar er alla ett

GOTT NYTT ÅR



Stor kram från Chatarina och Thomas

2010-12-31 @ 17:28:35
lisa

Haha, ja Vilja gillar den mycket och även Billie!

Gott nytt år! Kram, kram

2011-01-02 @ 22:54:59
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑