Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Janssons frestelse & mjuk pepparkaka

Har spenderat många timmar i Anders kök tillsammans med Anders, Lisa och Edvard. Det bjöds på Janssons frestelse, sallad, mjuk pepparka och saffranstryffel. Smarrigt som attan och perfekt då jag var hungrig som en varg efter ett benpass på gymet. För övrigt var det första gången i mitt 26-åriga liv som jag åt Janssons frestelse och det var väldigt gott! =)



/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑