Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Kall och fin morgon



Oj va kallt det är idag! Fick lov att bära Vilja en del då hon fick kramp i småtassarna. Men solen lyser så det är i alla fall väldigt vackert ute.

Nu ska jag iväg en sväng på universitet, sedan på stan och därefter åker jag nog och tränar. Det bästa med att vara student är att man själv bestämmer över sin tid. Jag älskar den friheten och jag fungerar även som bäst då!

Ha en toppenbra dag!

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑