Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Mat

Jag är en ganska hård matte som i princip bara ger Vilja hundfoder. Anledningen är att jag inte vil ha en hund som tigger och jag vill inte heller att hon ska beöva bli överviktig (som många hundar är). Ibland, tex när vi övar, så får hon lite ost och det tycker hon är toppen! Jag har också framme mat hela tiden så att det inte ska bli någon "grej" av det. Hon äter alltså när hon känner för det och det funkar jättebra!


-Sa du mat matte?


-VA?! Är det där det enda jag får?!?


-Blääääääää!!!


-Fast magen kurrar ju så jag tar mig väl en smakbit!

/Lisa


1 Kommentarer
Leni

Ha ha ha.....vilka underbara bilder o vilket kapitel sen..../kramar Leni

2010-12-15 @ 14:11:17


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑