Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Äntligen fredag!

Skönt med fredag tycker David eftersom han jobbar söndag-torsdag. För min del spelar det inte så stor roll vilken dag det är då mitt "jobb" för tillfället är smyckestillverkning.

Idag kom vår stans med egen logga som pappa Affe har designat. Den blev jättesnygg! Dock var jag tvungen att beställa ett flackjärn eftersom man måste ha ett hårt underlag att stansa på. Det borde komma nästa vecka och då ska vi stansa för fulla muggar!

Förtydligande: Vi ska alltså stämpla vår logga, ett E som i energi, på en silverbricka som vi ska hänga på varje smycke!



Vilja & David ♥

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑