Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Den bästa sommaren

Jag kände på mig att den här sommaren skulle bli den bästa någonsin. Vädret har varit på topp, resan upp till Umeå blev succé, vi har ätit goda middagar med vänner och vi har framförallt börjat tillverka smycken och har även andra kreativa projekt på gång..och detta gör vi tillsammans. Hur många tjejer sitter egentligen och gör smycken tillsammans med sin pojkvän?! Jag känner mig lyckligt lottad!!! Dessutom har vi mycket bra föräldrar saom hjälper oss att förverkliga våra drömmar- inte fel det heller! Stort tack till er ♥






/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑