Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Indien

Jag håller just nu på att fixa med mina bilder från Indien. Under tre månader hinner man ju ta en hel del kort..
Det tar lite tid att fixa och greja men jag måste hinna klart så att jag kan visa för tjocka släkten när jag kommer upp till Umeå om lite mindre än en vecka. 

Här är en bild på mig i indiska kläder. "Sari" kallas detta tygstycke som de flesta kvinnorna i Indien bär. Jag kan säga att det inte var någon enkel match att vira in sig i detta men som tur var fick jag hjälp av en av våra "mauchisar" (kvinnorna som lagade mat och städade hos oss).



/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑