Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Simon

Simon tycker jag är ett mycket vackert namn som betyder "den lyssnande". Jag tycker annars att det inte finns så många fina, svenska killnamn (sorry). Fina tjejnamn finns det dock gott om som Klara (som jag ville heta när jag var liten), Ella, Emilia, Saga, Vilja♥ osv.. 
Mina föräldrar gjorde dock ett bra jobb som döpte min fina lillebror till Simon, Elias (också fint). 


Tycker du är en fanatstisk person älskade Simon! ♥


/Lisa

2 Kommentarer
Simon Elias

Du är finast syrran!!

2010-07-23 @ 11:55:12
DavidLisa

Simon: Nähe, men tack ändå! =)

2010-07-24 @ 09:54:04
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑