Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Spännande tycker Vilja!

Vilja älskar att åka bil. Hon tycker att det är jättespännande att sitta och kika ut genom rutan. Och när vi åker bil så sitter Vilja och Billie såklart i våra knän och inte i någon hundbur (vilket gör mormor ganska förfärad!). Men det går väldigt bra och då dom lärt sig att dom gör bäst i att sitta stilla, allternativt sova. Och det skulle faktiskt kunna liknas vid att läga två och ett halvt mjölkpaket i knät. Dom tar alltså inte jättestor plats! =)





/Lisa

2 Kommentarer
Leni

Hej igen!

När jag ser Vilja på första bilden kan jag inte

låta bli att skratta... hon har så talande ögon!

Är hon månne er kartläsare?

Koll på trafiken verkar hon ha.

Pussa henne från mig.

Leni

2010-07-27 @ 22:34:33
DavidLisa

Leni: Ja Vilja har koll på allt som sker! Hon hälsar med en blöt puss tillbaka!=)

2010-07-28 @ 19:01:54
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑