Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Today I feel strong!=)

Idag är en riktigt bra dag. Började med en härlig morgonpromenad i vanlig ordning. Därefter iväg på en energi/hypnos behandling och som avslutning ett styrketräningspass. Körde ben idag och det kändes bra kan jag säga. Ska försöka koma igångt med styrketräåning nu och som tur är har jag David till hjälp som är en toppenbra instuktör!
På vägen hem från gymet svängde vi förbi Coop och handlade lite gott. Det blev hamburgare, med fräscha grönsaker och guacamole, till middag.


Nej, jag vet. Jag har inga armmuskler. Än i alla fall!=)


Goda vegetariska hamburgare dock smakade dom nästan lite läskigt likt kött..

/Lisa



0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑