Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Äta bör man, annars dör man!



Så därför har jag varit och handlat massa gott på Coop. Vad sägs om ekologiska ägg, vegetariska köttbullar, knäckebröd, persikor, honungsmelon, ost, gul kiwi, mjölk, turkisk yoghurt, grön chili, citron, cocacola färskpotatis, keso, morötter, ruccola, färsk ingefära m.m.

Imorgon ska jag laga laxfiléer,  färskpotatissallad och tzatziki..mmm känner mig genast lite hungrig!=)

/Lisa

2 Kommentarer
alfredo

Äta bör man, annars dör man!Och då ska man äta rätt saker.

det verkar som att ni gör det.

Men coca_cola? Inte riktigt? Eller

2010-07-01 @ 17:33:33
David&Lisa

Alfredo: Ja men vissa undantag måste man få ha!=)

2010-07-02 @ 12:43:35
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑