Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Be creative, or die!

Ja, så känns det faktiskt nu då jag är inne i en riktig skaparperiod.
Det tillverkas armband för hela slanten! =)


Naturvitt armband med brun jaspis.


Grå/blått armband med rökkvartsstenar och silver (925) rör.




Armband med svart tråd och brun jaspis.



/Lisa

4 Kommentarer
Laila

Vilka fina armband! Ta med dom nar du kommer till Umea jag vill se dina kreativa alster. /Laila

2010-06-29 @ 21:39:37
David&Lisa

Laila: Tack! Det ska jag göra. När äker ni tillbaka till Sverige?

Kram

2010-06-29 @ 21:42:29
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
alfredo

Underbar vackra! Och det säger jag även om jag är partisk i frågan.!

2010-07-01 @ 17:27:53
David&Lisa

Alfredo: Kul att du tycker det =)

2010-07-02 @ 12:50:58
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑