Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



David


 
Jag tänkte att jag skulle presentera David lite närmare för er som inte känner honom..

Här kommer en lista på saker David gillar:
- Musik, David lyssnar musik, typ jämt.
- Djur, David har ett STORT djurhjärta.
- Kaffe, alltid en kopp nybryggt kaffe i handen!
- MMA (Mixed Martial Arts), som är en kampsort som David tycker om att kolla på.
- Vegetarisk kost, David, som för några år sedan sa att han aldrig skulle kunna sluta äta kött, har nu gjort det..eller nästan i.af..fisk är undantaget!
- Stenar, som ni såg i ett tidigare inlägg.
- Människor, David är en väldigt social person som har ett stort hjärta för andra!
- Humor, David har nära till skratt.
- Ostkrokar (med chilismak), nötter (pistage, cashew) chips (grillsmak).
- Bada badkar, gör han nästan varje kväll efter jobbet.

Davids positiva egenskaper:
- Otroligt snäll (ibland för snäll för sitt eget bästa).
- Noggrann (vilket jag ibalnd kan bli galen på eftersom jag är en slarvmaja!)
- Oftast lugn och trygg i sig själv, bryr sig inte så mycket om vad andra tycker.
- Estetiskt lagd, sinne för detaljer, duktig på färg & form, musik osv.
- Både klok & smart.
- Hänsynstagande och accepterande vad gäller sina medmänniskor.

Davids (enligt mig) lite sämre egenskaper =):
- Urdålig på att byta toarulle när den är slut!
- Har en tendens att spela liiite för hög musik (för min smak).
- Supersämst på att söka rätt på saker, ser dom inte fast dom är mitt framför honom!
- Spelar något datorspel som jag tycker verkar urtråkigt (förlåt David).
- Näe, jag kan inte komma på några fler dåliga egenskaper hos David..kanske för att han för det mesta är
en helt FANTASTISK person! ♥
/Lisa


2 Kommentarer
Alexandra

Låter som en trevlig kille :)

2010-06-13 @ 19:31:52
Blogg/Hemsida: http://whattowear.blogg.se/
Lisa

Alexandra: Ja det är han =)

2010-06-13 @ 20:18:11
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑