Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ditt Eviga Ursprung


Foto: Leni Strandberg

Leni (Davids mamma) har blivit författare och nu ger hon ut sin första bok "Ditt eviga ursprung". Helt fantastiskt roligt tycker vi! GRATTIS Leni, det här förtjänar du! Ska bli mycket spännande att läsa den. 

Snart går boken att köpa på både Adlibris och Vattumannen.

/David&Lisa

4 Kommentarer
Leni

Säger som Isak: "mennen" - vad snopen jag blev då, att hitta min bild i eran blogg, tack, tack!!!!

Det är nästan som att gå och vänta på att bäbisen skall komma - det här med att vänta på att boken skall komma hem till´mig fysiskt. Men blott en liten tid....

Glad blev jag också över att lilla kissen har repat sig och återvänt till Livet. Allt gott till er alla 5/Leni

2010-06-29 @ 21:41:10
David&Lisa

Leni: Vilken spännande väntan!=) Framsidan blev superfin och den känns verkligen DU!

Stor kram till dig!

2010-06-29 @ 21:46:25
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
alfredo

Mycket vackert bild!

2010-07-01 @ 17:31:15
David&Lisa

Alfredo: Jo Leni är en hejare på att ta vackra bilder!

2010-07-02 @ 12:49:26
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑