Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En dag i livet

Den här dagen har varit lugn och skön och vi har inte gjort särskilt mycket alls. Skönt med sådana dagar ibland. "En dag i livet" är namnet på en film med bla Morgan Freeman, Jennifer Lopez och Robert Redford som jag, David och hans pappa Thomas såg för kanske 3 år sen. Dessutom är den gjord av min favorit regissör Lasse Hallström! Den var riktigt bra så se den om ni inte har något bättre för er! =)

Min nya kompis (Davids systemkamera) fick följa med även ikväll på promenad. Katten Silje är sällan sen på att hänga med men hon valde att stanna kvar ute när vi andra gick in. Som ni ser så tycker Vilja och Billie att jag är lite jobbig som tar kort på dom hela tiden! =)
/Lisa

     
    
Foto: Lisa

1 Kommentarer
Leni

Silje blir ju otroligt snygg på korten - kanske hon skulle platsa som annons-fröken i någon katt-tidning eller liknande. Hennes blick gör sig på varje kort, även om det behövs en bra fotograf också. Heja på/Leni

2010-06-17 @ 17:29:17


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑