Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En härlig kväll!

Mycket skratt och bus har det blivit ikväll då Anders, Lisa och hennes son Oskar varit på besök. Anders och David gjorde en underbart god fiskgratäng som vi glupskade i oss. Till efterrätt blev det frukt som vi doppade i smält mintchoklad och bullar som Anders bakat. MUMS! Vi blev alla proppmätta och Oskar (6 år) underhöll oss alla genom att tex. ställa sig på stolen och dra ner byxorna för att visa sina hemmagjorda (ditmålade) tatueringar! Summa sumarum, en helskön kväll med god mat och trevligt sällskap!

      
Oskar gav mig (Lisa) den här blomman och sa: -Jag tyckte den var så vacker så jag ville att du skulle ha den!
Dom orden värmde i mitt hjärta kan jag säga!

    

/David&Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑