Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Kloka ord, citat & klyschor!

Jag tycker mycket om att läsa och använda mig av kloka ord, citat och även klyschor. Några få ord eller meningar kan innehålla så mycket tänkvärt! Just nu är jag inne i en liten Paulo Coelho- period och har nyss läst ut "Vid floden piedra satte jag mig ned och grät" som var helt fantastiskt bra! Nu har jag övergått till Paulos första bok "Pilgrimsresan" som även denna innehåller djupa och meningsfulla meningar om livet som gör mig helt lyrisk!

Han känns mycket sympatisk och insiktsfull den där Coelho!

/Lisa



You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.

- Paulo Coelho


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑