Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Lisa


Foto: David

Jag tänkte jag skulle ta och presentera Lisa närmare för er som inte känner henne...

Här kommer en lista på saker Lisa tycker om:
-Mode, allt från kläder till smycken...Lisa älskar att shoppa!
-Inredning.
 -Att skapa, måla, tillverka smycken. Allt mellan himmel och jord. Så länge hon får vara kreativ är hon lycklig!
-Foto, Lisa springer nu för jämnan runt med D60in i högsta hugg. 
-Musik, just nu är favoriten Sting. Men det är bara en av många.
-Djur, Lisa är otroligt djurintresserad och en sann djurvän.
-Människor, Lisa är väldigt intresserad av att förstå och möta andra.
-Andlighet och utveckling.
-Vegetarisk kost.

Lisas positiva egenskaper:
-Lisa är en varm, kärleksfull och omtänksam person.
-Estetiskt lagd, jag tycker hon är väldigt begåvad i allt som gäller färg, form och skapande.
-Vill framåt i livet och strävar efter utvecklas så mycket som möjligt
-Envis.
-Väldigt inkännande.
-Modig.
-Öppen för vad livet har att erbjuda.

Lisas (enligt mig) lite sämre egenskaper:
-Envis, att vara envis kan ju vara ett tveeggat svärd ibland ;)
-Lisa kan vara lite otålig stundtals, det ska gärna gå fort.
-Slarvig när det gäller att organisera alla foton som tas.

Men för oss som känner Lisa och får tillbringa tid med henne spelar detta ingen som helst roll. Allt det positiva med henne får bägaren att rinna över många gånger om...
Lisa är en fantastisk människa och jag är väldigt tacksam att jag träffat henne!
/David


Foto: David


2 Kommentarer
Laila

Fin beskrivning av min alskade Lisa!

ps spansk stavning/Laila

2010-06-22 @ 22:30:52
David&Lisa

Laila: Tack mamma! Hoppas ni har det gott i Spanien! Kram!

2010-06-22 @ 23:12:00
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑