Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Morgonstund

Godmorgon! Idag är det en regnig fredag här i Örebro. Dom senaste veckorna har vädret varit underbart härligt med sol nästan varje dag men idag är det grått och blött. Fast det kan ju vara ganska mysigt också om man som vi bara ska vara hemma och se film. =) På dagen blir det en sväng till stan och sedan lite tråkig städning. Det behöver diskas en del vilket jag ska försöka lura David till att göra...=). Att diska är det tråkigaste jag vet, föredar istället att dammsuga och plocka.

Igår var jag på en spännande behandling som jag kommer att berätta om lite senare idag..
/Lisa


Foto: Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑