Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ny dag, nya möjliheter

"Ny dag, nya möjligheter" är något som jag brukar säga till David då han är som mest morgontrött (och jag har varit uppe i flera timmar!) Haha, lite ond är jag allt! =)

Jag har perioder då jag är en riktig hurtbulle, som nu till exempel. Dom två senaste veckorna har jag gått ut på en 40 minuters morgonprommenad innan frukosten (för att kompensera mina 3 onyttiga månader i Indien). Äter bättre gör jag också, men det är ju inte särskilt svårt med tanke på att den indiska maten till största del betår av potatis, ris och vitt bröd = snabba kolhydrater!

Även fröken Vilja verkar ha ändrat sin kost och blivit "lufterian" (någon som enbart lever på luft)..då hon istället för att käka maten har bestämt sig för att vakta den (ifall någon liten Billie Jean skulle komma förbi och få för sig att maten är hennes!). Ja, det verkar som att Vilja tycker att både hon och Billie borde banta...Fast det är ganska tröttsamt att vara lufterian..



  
Foto: Lisa  (Klicka på dom små bilderna för att se dom större!)

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑