Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Nyfiken i en strut

Idag tog jag med mig mina armband ut på promenad för att söka ett lämpligt ställe att fota dom på. Jag hamnade slutligen vid sidan om järnvägsspåret. Medan jag satt där och fotade (som en galen) kom en järnvägsarbetare fram och undrade vad jag höll på med. Så jag passade på att föreviga honom med ett av mina amband =).

/Lisa




2 Kommentarer
alfredo

Tillvaron och människans nyfikenhet är alltid oförutsägbar. Där ligger tjusningen i mysteriet med oss märkliga varelser.

Eller?

2010-07-01 @ 17:35:42
David&Lisa

Alfredo: Det är nog nyfikenheten som ofta driver oss vidare!

2010-07-02 @ 12:47:56
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑