Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Del 2 av livet som lufterian...

The saga continues...


Det här med mat är ju lite väl komplicerat!


Och man blir ju lätt trött av allt vaktande...


Men som ni ser så har jag, trots tröttheten som infunnit sig, full kontroll på situationen!


Det gäller ju att ha sin konkurrent (den svarta studsbollen) under bevakning...


Här är en bild för alla tvivlare, det funkar utmärkt att äta luften!


Som ni vet är jag ju redan mätt. Mäktar dock inte med tanken på att den svarta odågan ska få dubbla portioner!!
Så jag känner att jag är tvungen att göra en insats...



Kom inte nära! Jag kan bli fientlig såna här gånger när jag måste gå emot mina principer!!

/David

1 Kommentarer
Leni

Ha, ha, ha..... oj vad jag skrattar gott åt lilla vilburianenbananen.... Snart har ni än underbar barnbok när ni sätter ihop alla små kapitel. den kommer att bli kononbra. Siljeboken - med alla underbart roliga bilder ni har av henne. Boken om Vilja med egen vilja får oss att må så gott. Billie the kid boken kommer att få många läsare att vrida sig av skratt. Men det finns en risk med alla dessa skratt- böcker....

folk kan ju börja må så mycket bättre och rent av bli friskare i både själ och kropp. vilken kanonmedicin ni kommer att kunna erbjuda människor överallt. böcker som lätt kan översättas.....

Att blogga innebär att man redan har allt grundmaterial efter ett tag, och sedan är det bara att sätta ihop allt till fantastiska böcker. tänk att få ha sådana på sjukhusens barnavdelningar och personalrum....det ni! med smör på!

kramar till er alla 5/Leni

2010-06-19 @ 12:26:02


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑