Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



1:a advent!


Köpte nyligen detta orientaliska ljusfat som jag ställt två fina ljushållare på och bergskristaller från Indien och Argentina...samt en "magisk" kula..=)


Mindre än 4 veckor kvar till julafton! Ser fram emot att lämna in C-uppsatsen och sedan ta flyget upp till Umeå för att fira julen med tjocka släkten. Vilja följer också med! Tyvärr måste David stanna kvar i Örebro för det är alldeles för krångligt att resa med två katter och två hundar. Det är också besvärligt att köra bil ändå upp i det här vädret, ja livsfarligt faktiskt och den resan har vi gjort några gånger nu. Men istället ska vi fira lillajulafton tillsamans nästa helg med Davids mamma, Leni, brorsan, Peter och förhoppningsvis min lillebror, Simon! Det blir mysigt! Så därför håller vi på att få klart med lite klappar redan nu. David skrattade högt åt mig idag då jag berättade hur mycket jag ser fram emot att slå in julklapparna. Jag alltid älskat att göra fina paket för då får jag utlopp för min kreativa sida som nästan dör ibland när det är mycket med skolan. Och det är inte hälsosamt vilket säkert alla andra kreativa själar också känner igen! Läste på en blogg som skrivs av en mycket kreativ umebo att "Kreativitet är en muskel som växer när den används". Stämmer mycket bra tycker jag och jag vill inte bli svag i min kreativa muskel! =)

Hoppas ni får en fin 1:a advent!

Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑