Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Att man bara FÅR..

..vara så här söt!

Så här såg småttingarna Billie och Vilja ut när dom bara var några månader gamla. Bilden på Billie är tagen för nästan exakt 1 år sedan. Eftersom Billie inte hade några syskon så fick hon all mat för sig själv och blev därför väldigt rund och go om magen som liten =). Eftersom jag åkte och köpte henne åt David, som endast sett henne på bild, så blev jag lite förskräckt när jag först såg henne. Hon såg ju mer ut som en svart liten fyrkantig varlese än en hund och jag hoppades att David inte skulle bli missnöjd. Men det blev han självklart inte utan det var kärlek på en gång!




Davids lilla sextontusenkronors hund! =)



Och min, betydligt billigare, men ändå världssupersötaste Vilja!

/Lisa

1 Kommentarer
alfredo castro

De är värda miljoner.

2010-11-21 @ 09:49:45


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑