Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Blått är flott

Det har blivit en hel del pyssel denna helg..många armband har tillverkats. Blått har aldrig varit någon favoritfärg hos mig men nu verkar det som att jag är inne i en blå period. Jag vet inte hur det är för er men för mig är det så att jag gillar olika färger under olika perioder. Och i helgen blev det många armband med halvädelstenar i blåa nyanser.

Här är två exempel;

Tyvärr dåliga bilder då det är mörkt i min lägenhet. Dom är faktiskt mycket finare i verkligheten! =)

/Lisa


1 Kommentarer
alfredo castro

Gud vad vackra!!!

2010-11-21 @ 09:50:44


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑