Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Dagen idag

Jag har varit utan internet större delen av dagen men nu så funkar det igen!

Imorse hoppade Vilja upp i soffan som var täckt med sockar som legat och torkat där under natten.


Sedan lekte Vilja "Drottning av Örebro" och som mantel hade hon den gröna filten.


Innan jag orkade sätta igång med skrivandet på uppsatsen så bakade jag lite gott bröd, som jag nästan fick ont i magen av eftersom jag åt lite för mycket =).

Och nu har jag ätit, pluggat och ska om ett tag iväg på cirkelträff med Edvard och Anders. Ikväll ska vi vara hos Anders eftersom Edvard har flyttat. Ser fram emot fikat som Anders skulle fixa, han kan det där med bakning!


/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑