Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Den lilla söta isbjörnen

Jag kan inte låta bli att titta på gamla bilder från då Vilja var en LITEN valp. Då tyckte jag inte att hon var så supersöt som jag gör idag men det beror nog på att jag förknippade henne med att behöva gå ut 10 ggr om dagen, torka kiss och bajs under sängen hela tiden, för lite sömn samt att jag den sommaren blev pollen och gräsallergiker och därför led av att gå ut med henne så ofta då jag inte hade någon allergimedicin. Här är några bilder från den första sommaren med min lilla isbjörn (som jag kallade henne) som både var jobbig och väldigt rolig..  



/Lisa


1 Kommentarer
alfredo castro

Sötare finns INTE!

2010-11-21 @ 09:45:16


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑