Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Hallå där




Vi har haft ganska fullt upp under början av den här veckan. Jag håller ju på att skriva C-uppsats för fulla muggar. Som tur är har vi fått en jättebra handledare som ger oss värdefulla tips så det går faktiskt över förväntan!

Igår var vi med Billie till veterinären för hon skulle få sin 1-års spruta. Det gick kanon och hon var väldigt lugn till skillnad från Vilja, som kanske känner av att jag inte gillar sprutor, och därmed skriker som en stucken gris!=)

Nu ska vi iväg på bio för att se den nya Harry Potter-filmen. Hoppas den är bra.

Var bara tvungen att lägga upp den här bilden som jag tog av mamma i somras. Tycker hon är så himla fin på den!

Vi ses/Lisa

2 Kommentarer
Laila

2010-11-24 @ 22:27:51
Laila

Kul att det går bra med uppsatsarbetet och jag hoppas att du kan njuta av några lediga juldagar i Umeå. Efter förra årets totala julfrånvaro så funderar jag numera bara på adventsstakar, julgardiner och julklappar(fast jag har inte köpt några ännu)

Tack för fotohälsningen men allt är ju fotografens förtjänst.

kram

2010-11-24 @ 22:40:37


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑