Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Hungrig!

Igår var jag och tränade styrka och när jag kom hem så var jag hungrig som en varg att jag sa till David att han fick bestämma vad vi skulle äta till middag, vad som helst gick bra. Han föreslog f i s k p i n n a r! För mig är det mer barnmat än vuxenmat för jag har knappt ätit det sen jag var liten..men David ville ha det så jag gick med på det. Men hungern är ju den bästa kryddan, som min mormor brukar säga, och  tusan va gott det var med fiskpinnar, makaroner, grönsaker och remouladsås! Jag ville aldrig sluta äta!=)
Så här såg en utsökt goda middagen ut! ;)
/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑