Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Peter Gabriel

Inte nog kan skrivas om den här mannen! Fantastisk musiker och låtskrivare med en väldigt speciell röst..
Detta är en av mina absoluta favoritartister och kommer så att förbli så länge jag andas och vandrar vidare på min resa här på jorden =)
Ni ska få 2 låtar att lyssna till idag om ni har lust och tid. Den första är en musikvideo med snyggt foto och den andra en låt live. Det är ju ändå inte förren man hör någon live man verkligen kan göra en rättvis bedömning ;)
-Mercy Street
-Solsbury Hill
(klicka för att lyssna)

/David



5 Kommentarer
Laila

Tack för musiktipset! Jättebra!

Jag ska lägga in det på min Spotifylista.

/Laila

2010-11-04 @ 16:25:48
Anonym

Håller helt med, fantastiskt skapande. Tidlöst.

2010-11-04 @ 23:56:43
David

Laila: Va roligt att du gillar musiken! Tyvärr finns det inte så mycket av Peter Gabriel på spotify som man skulle önska..

2010-11-05 @ 21:06:44
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
Leni

Som alltid blandar Peter G. allvar, humor o lekfullhet på ett helt otroligt sätt/ tala om att beröra människor!!!!/TACK!!!!/Leni

2010-11-06 @ 10:11:20
Joakim

Kan bara instämma, varit min husgud sedan 25 år tillbaka :-)



2010-12-05 @ 07:24:49


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑