Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Sallad, biskvier & utvecklande snack!

De som känner mig vet ju att jag älskar mat! Så ikväll blev jag knappast besviken då Anders bjöd på hemmagjorda jordnötsbiskvier och en supergod sallad med allt möjligt i. Jag gillar ju även intressanta samtalsämnen och diskussioner det blev det också gott om ikväll. Längtar redan till vår nästa träff om ca 2 veckor!

Vilja tyckte också att det var toppen att få komma iväg en sväng och nosa runt i en annan lägenhet. Det blir ju lite långtråkigt för henne då hon inte kan vara ute på grund av kylan. Kan meddela att temperaturen ligger på ca 20 minusgrader här just nu!



Passade på att fota vackra liljor som stod på bordet och en bild på outslagna liljor som Anders målat. Han har tydligen fler talanger än bakning..

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑