Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Dags att sova tycker Vilja!

1:a oktober lider mot sitt slut och Vilja har hoppat upp i sängen och somnat på huvudkudden. Jag tror att oktober kommer att bli en fin månad! Nu ska jag också göra mig i ordning och lägga mig och sova bredvid Vilja..det är det mysigaste som finns =)



Vilja matchar sängkläderna =)



Sötast i hela universum ♥

Godnatt!/Lisa

2 Kommentarer
Leni

barn o djur är väl fantastiska.....

när man än tar kort av dom blir det bara sååå braaa!!!! o framför allt naturliga, för det är ju det man vill fånga. Tack för allt jobb ni gör med er blogg, lika energipåfyllande varje gång att läsa om Livet som utspelar sig i Mosås och på "Studiegränd"/kram o trevlig helg till 2+2+2/Leni

2010-10-02 @ 09:27:10
Lisa

Leni: Ja det är dom verkligen, dom funderar inte så mycket utan bara ÄR! Tack för dom snälla orden!

Stor kram!

2010-10-02 @ 12:45:59
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑