Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Jaha då var dagsturen med Billie avklarad..







Billie undrade nog vart den andra halvan tagit vägen. Inte lika roligt utan den vita faran att jaga och lurpassa på :(
Roligt att leka med kameran oxå, krävs en del tålamod har jag kommit fram till. Det är en utmaning att köra den i manuellt läge hehe..
Avslutade iaf promenaden med att sträcka ut handen till universum och bad att få lite hjälp och energi!
Nu ska jag dricka kaffe lyssna musik och drömma mig långt bort..

/David

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑