Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Så gla man blir!

Fick en beställning på ett armband ikväll av en person som köpt ett armband av oss på Noramarknaden.

Så här skrev hon:

..Klart jag vill beställa ett till armband av er. Det jag har är ett av mina favoritsmycken numer. Jag tycker om smycken..... Så det kanske blir mer efter det jag beställer nu.


En sån här sak kan göra en riktigt glad en vanlig söndagskväll! =)
Så himla kul med beställningar och speciellt roligt är det när personen i fråga har önskemål om stenar och färger.

Hon som beställde ville ha ett med cerisrosa jaspisstenar och bergskristaller. Så nu har jag tillverkat det här och skickat bilden till henne så får vi se om det var något liknande hon tänkt sig!



/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑