Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vi firar

Idag firar vi att vi fått en roligt meddelande angående våra smycken. Vi berättar mer sen =D.



Leni är på besök i Örebro i några dagar innan hon ska på mässa och sälja sin bok i Stockholm.
Ikväll blir det cirkelträff för vår del.

Ser ni att Vilja har fått en liten overall inför vintern? Väldigt dyr men det är lilla Vilja värd!=)

/David&Lisa

4 Kommentarer
Chatarina

Har glömt att fråga hur det är med Vilja och hennes kliande på lilla "maggen". Hur går det? Blir det bättre när hon har kläderna på? Hon är ju som en liten modedocka, söt som rackar´n, som matte!! Mitt barnbarn nr 1, Emma, har varit på besök ikväll med mamma Sandra. Vi hade jättemysigt och era smycken tyckte de var jättefina!! Ser fram emot en kollektion i november så kan jag dra ihop ett gäng för hemförsäljning innan jul...jättefina julklappar!

2010-10-26 @ 22:05:55
Lisa

Chatarina: Det har blivit mycket bättre sen hon började bära tröja! Trevligt med barnbarnsbesök =). Vi måste nog ta och tillverka lite fler smycken nu..=) kram

2010-10-29 @ 14:06:18
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
Ullis

Hej!

Vad nyfiken jag blir nu om att ni firar angående era fina smycken.... Spännande!

Armbanden jag köpte av er är favoriter så jag kommer säkert köpa mer i framtiden.

Lycka till med affärerna!

2010-10-30 @ 01:18:07
David&Lisa

Ullis: Ja, vi firade att en butik i Umeå vill testa att sälja våra armband! =)

Va roligt att höra att att du trivs med dina armband!!! =)

2010-10-31 @ 12:42:59
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑