Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Viljas morgon



Dagen började med att jag (Vilja) inte ville gå upp och "gömde" mig därför under filten..



..fast jag hade lite svårt att låta bli att kolla vad matte höll på med..

Efter morgonpromenaden hamnade jag i duschen eftersom jag hade rullat mig i fågelskit..matte verkade inte uppskatta lukten lika mycket som jag!

Men fy vad kallt det blev utan min tröja och blöt dessutom! Så jag hoppade upp i sängen och bäddade ner mig under täcket.

Ja, det var väl allt. Vi ses sen!

/Vilja

 


1 Kommentarer
Anonym

ännu ett kapitel?

DEN kommer att bli såååå braaaaa!

kram/Leni

2010-10-05 @ 15:44:36


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑