Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Besök

Min klasskamrat Hanna har flyttat till stockholm och pendlar därför till skolan när hon behöver det. Igår natt sov hon över hos mig så att hon skulle slippa åka fram och tillbaka mer än nödvändigt.


Hanna och Vilja såg tuffa ut i sina tröjor.

Igår var jag och David iväg och köpte denna tröja till Vilja eftersom hon kliar sig så mycket på magen. Vilja är väl inte överförtjust men hon accepterar den i alla fall. Hoppas att huden på magen nu får läka!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑