Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



I love cat!

Jag är egentligen emot att ha kläder på djur, särsklit om det inte behövs! Men eftersom Vilja kliat sönder sig på magen så att håret skavts bort så känns det faktiskt ganska befogat. Sen så är hon också grymt frusen av sig till skillnad från Billie Jean som aldrig fryser eftersom hon är långhårig! Vilja har tröja på sig dygnet runt nu och hon tycks inte ens svettas på natten trots att hon ligger i min säng under ett tjockt duntäcke! Helt galet tycker jag! Men så kommer ju också Chihuahuan urungligen från en stad i Brasilien som heter "Chihuahua" och där är det säkert ganska varmt =).



/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑