Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Inception

Vi gick och såg "Inception" på bio igår kväll. Filmen har fått riktigt bra kritik men jag hade väl inte jättehöga förväntningar. Det är en thriller/sci-fi/drama samt en hel del action skulle jag vilja tillägga. 2,5 h lång vilket jag faktiskt kan tycka är i högsta laget för en film. Men eftersom en biobiljett idag kostar 110 kr så är det väl inte mer än rätt att man ska sitta ett tag =). Hur som helst så var filmen, om man bortser från en del action och annat trams, väldigt bra! Den väckte många intressanta tankar om vår existens. Lite tråkigt bara att många intressanta manus måste spejsas till, med coola effekter och billiga repliker, för att locka en bredare publik. Men jag antar att det är ett måste för att tjäna dom stora stålarna inom filmindustrin =).

Jag antar att denna film vänder sig till en yngre pubilk, såvida man inte känner sig väldigt ungdomlig till sinnet och/eller kan ha överseende med lite action!=)

Sen så måste jag tillägga att Leonardo Dicaprio är en otroligt skicklig skådespelare!




/Lisa

2 Kommentarer
Matilda

Hej Lisa!

Jag har suttit och tittat igenom er blogg. Vilka fina foton, och vilka snygga smycken ni har gjort! Det ser väldigt proffsigt ut.



Vi såg också Inception för några veckor sedan. Jag håller med dig, filmen var bra, men man hade gärna fått klippa bort de långa action-scenerna.

Hoppas allt är bra med er. Titta gärna förbi hos oss nästa gång ni passerar Sundsvall.



Kram/Matilda



2010-09-04 @ 08:54:01
Lisa

Matilda: Tackar!=)Om vi hinner kommer vi gärna på besök nån gång här i höst. Hoppas allt är bra med er också!

Kram

2010-09-05 @ 15:09:20


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑