Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Inte vilken tonfisk som helst!

Nej, man får inte köpa Euroshoppers eller någon annat billigt märke när man ska köpa tonfisk på burk. Mamma tipsade mig om Abbas "fina filébitar i vatten" och det tackar jag för. Avskyr den där "kattmatsliknande" smaken som det är på andra märken. Men denna var alltså fina fisken!





Slängde ihop en superenkel tonfiskröra på 2 sekunder med gräddfil, tonfisk, curry, dill, salt & peppar och rödlök på toppen. Jäklar vad gott det blev! Skulle varit gott med hårdkokt ägg också men jag var för lat.

/Lisa

2 Kommentarer
Peter

Mmm mums:) rödlök ett måste oxå;)

2010-09-30 @ 18:41:50
Lisa

Peter: Ja, och bra styrketräningsmat är det oxå!;)

2010-09-30 @ 19:29:13
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑